Szerelem a Sandals hotelekben

A Sandals hotelek kimondottan azért jöttek létre, hogy a házasodni kívánó, vagy éppen nászútjukat eltöltő párok megtalálják a tökéletes helyet, igazi különleges desztinációkban. 30 éve nyitotta meg a kapuit az első Sandals szálloda és azóta is hatalmas sikernek örvendenek. Ma már világhírűvé nőtte ki magát, így egyáltalán nem csoda, hogy akárhol hallhatunk rólunk és arról a pozitív kisugárzásról amit nyújtanak. Itt tényleg csak a párunkra kell koncentrálni, na meg a szerelemre, minden más gondunkat, kívánságunkat megoldja a szálloda. Viszont nem szabad elfeledkezni arról, hogy ez a szállodalánc csak 18 életévüket betöltött vendégek számára lehetséges.

Hogy miért is érdemes ezeket a szállodákat választani? Az, hogy tökéletes a kiszolgálás, lesik minden mozzanatunkat csak hab a tortán, a valódi okok ennél sokkal összetettebbek. A tengerpartok kimondottan úgy lettek kialakítva, hogy mindenhol a vakítóan fehér homokos part fogadjon minket. Az szinte alapnak minősül, hogy All Inclusive az ellátás, ám itt is jobban oda figyelnek mindenre, és híres mesterszakácsok ételeit kóstolhatjuk meg, valamint tényleg a világ minden egyes ízét megtalálhatjuk az szállodák éttermeiben. Az italok terén is csak a minőséget kapjuk, valamint rengeteg bárral találkozhatunk egy-egy szállodán belül, melyek az emlékezetesebb ottlét miatt, különböző stílusokban lettek kialakítva. A szobák ízlésesek és a luxust nyújtják számunkra, mind szobának olyan a hangulata, mint a sziget, amelyen a szálloda elhelyezkedik. Napközben búvárkodhatunk, vagy süttethetjük magunkat a strandon, de este sincs panasz a lehetőségekre, egyáltalán nem fogunk unatkozni. Bulik tömkelege várja a friss házasokat, minden fajta show műsort lehet megnézni, vagy ha szerencsénk van akkor betekintést nyerhetünk egy igazi beach partyba is.

Esküvői csomag:

Az esküvői csomagjuk szinte mindent tartalmaz, amire csak szükség lehet és így nekünk semmi más dolgunk sincs, csak össze kötni az életünket szívünk választottjával. Saját esküvőszervező fog foglalkozni velünk, aki lebonyolítja az egész eseményt. Több helyszín közül választhatjuk ki a számunkra tökéleteset és leginkább szimpatikusat. A helyszínt a magenta színű virágokkal és díszekkel teszik még káprázatosabbá, melytől teljesen olyan hangulatunk ébred, mintha a rózsaszín boldogság világába csöppennénk bele. Csodálatos vacsorát kapunk nászajándékba, melyet a kellemesen behűtött gyöngyöző bor, és az ízek kavalkádja még izgalmasabbá tesz. Desszertként egy két emeletes esküvői tortát kapunk, mely kívülről fondant bevonatot kap. Az esküvőnk napja nem telhet el úgy, hogy nem készülne rólunk fotó, melyből a legjobban sikerültet ajándékba meg is kapjuk, és így már minden nap gyönyörködhetünk életünk legcsodálatosabb napján.

A nászutas csomag azért ennél kevesebbet tartalmaz, de a teljes odafigyelés és a kényelem akkor is jár. Ebben a csomagban a bor bekészítés, a szoba különleges dekorációja, és persze az ágyba hozott reggeli tartozik bele. Dominika utazásEgzotikus utazás