Klasszikus török körutazás

Törökország tipikusan az a hely, melyet érdemes felfedezni, de azt is érdemes tudni róla, hogy mind a terület nagyságától, mind a történelmi sokszínűsége miatt nem biztos, hogy az összes körúton ugyan azt láthatjuk. Most egy olyan utazást mutatok be Önöknek, mely az országnak leginkább azt a részét fogja bemutatni, melyet biztos, hogy mindenki látni szeretni. Isztambul, Rodostó vagy éppen Ankara csodálatos részeit fedezhetjük fel. Az utazásunk 12 napig tart, és ez alatt az idő alatt a lehető legtöbbet nézzük meg az országból. Az utunk során több szállodában fogunk megszállni, hiszen így a legkényelmesebb mindent felfedezni.

1111isztambul2

Az első nap egyértelműen az utazásról fog szólni. A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérről indulunk, majd Isztambulba érkezünk meg, ahol transzfer segítségével elfoglaljuk a szállásunkat. Reggel az Isztambul csodálatos látványa fogja fogadni a kedves utasokat, majd reggeli után készülődés, hiszen a lenyűgöző Rodostó felé vesszük az irányt. Semmi féle képen sem szabad kihagyni a Rákóczi-háznak a megtekintését, valamint a délutáni nap folyamán ellátogatunk a híres, neves Trója romjaihoz.

troja

A következő napon Pergamon városát nézzük meg, majd a délutáni órákban ellátogatunk Ephesos városába is. Pamukkaleról talán már mindenki látott képet, hiszen egy igazi természeti csoda. Egy olyan képződmény mely vonzza az ember tekintetét és amit mindenki szeretne egyszer látni. A negyedik nap erre lesz lehetőség, felfedezhetjük a csodálatos mészkőképződmény által nyújtott látványt, valamint fürödhetünk is a termálvizes teraszokon is. Innen Antalyaba megyünk és három napig itt is lesz a szállásunk.

Pamukkale-Hierapolis

Mielőtt bárki is megijedne, hogy nem lesz mód a fürdőzésre, azoknak az ötödik nap lesz a kedvence, hiszen a Török Riviéra nyújtotta lehetőségeket próbálhatja ki mindenki. Persze nem csak fürdözni lehet, az itt töltött napok alatt, hanem a hatodik napon akár hajókiránduláson is részt lehet venni, mellyel Phaselis romjaihoz látogathatunk el. A hetedik nap vissza térünk a felfedezések birodalmába és Aspendos felé vesszük az irányt. Itt található meg az ország és egyben a világnak is a legjobb állapotúnak tartott ókori görög színháza. A híres Selyem úton haladva egy igazi karavánszerájjal is találkozhatunk. Kappadókiára minden képen kell hagyni egy egész napot, hiszen annak felfedezése nem férne bele egy napba, így a nyolcadik nap Göreme múzeumától egészen az ékszerkészítés mesterségéig mindent megcsodálhatunk. Este akinek kedve van egy felejthetetlen török estben vehet részt.

kapadokya-bolge-turu

Meglátogatjuk azt a várost, mely még a Krisztus előtti időkből maradt fent, mely nem más mint Hattusas. Ma már az UNESCO világörökség részét képezi. A tizedik nap Ankara felfedezéséről fog szólni, majd a tizenegyedik nap visszatérünk Isztambulba és az egész napot ennek a csodálatos városnak fogjuk szentelni. Ellátogatunk a Kék mecsethez, vagy éppen a tipikus török bazárokba. Az utolsó nap már csak a Topkapi szeráj meglátogatása kerül sorra, majd transzfer segítségével indulás vissza a repülőtérre, ahonnan indulunk haza Budapestre. Törökország nyaralás, Törökország utazás